Ungdomstræningslejr 2022 - Lalandia
Tilmeldingsfrist er overskredet
Træningslejren i år går igen til Lalandia, en tur som er til for at styrke sammenholdet i klubben og give ekstra træning til de spillere som gerne vil være bedre.
Lalandia er et sted med mange muligheder. Vi skal spille og træne en masse badminton, og der er naturligvis også tid til at man kan benytte de mange faciliteter som Lalandia også har. I år skal vi dog træne i Maribohallerne, da Lalandia hallen desværre er optaget.

Spillere, trænere og forældre bliver indkvarteret i store hytter med min 1 voksen pr. hytte. Vi forventer, at forældrene hjælper til med det praktiske.
Der vil være fællesspisning og masser af gode stunder sammen med kammeraterne.

Der er begrænset pladser til denne tur, så meld dig til så hurtigt som muligt. Forældre med børn under 10 år har fortrinsret.
Vi forventer, at forældrene hjælper til med at få kørt spillerne til og fra Lalandia i samkørsel, så byd ind med din hjælp.

Spillere fra sæsonen 2021/2022 har fortrinsret til at deltage i træningslejren.

Trænere på denne lejr er Mads Francker m.fl.

Invitationen finder du /cms/../cms/clubkifbadminton/ClubImages/Ungdom/Traeningslejr_2022_Lalandia_invitation1.pdf

13.09.2022
16.09.2022 kl. 15.00 - 18.09.2022 kl. 17.00