DMU 2024
05.04.2024 kl. 08.00 - 07.04.2024 kl. 24.00
Nyborg og omegn

Danmarksmesterskaberne for Ungdom - DMU 2024

Her tilmelder du dig DMU 2024. Du skal oplyse hvilke kategorier, du ønsker at spille, så betaler og tilmelder klubben dig.

Tilmeldingsfrist fredag den 8. marts 2024.

Det er for alle aldersgrupper og alle niveauer, så man kommer til at møde spillere fra hele Danmark, som er på spillerens eget niveau. Klubben sørger for tilmelding i korrekt årgang og række.

Turen arrangeres for at styrke sammenholdet i klubben mellem spillere og forældre og for at spillerne kan blive bedre turneringsspillere og lære at takle at stå på banen alene eller sammen med en kammerat.

Spillere og forældre bliver indkvarteret i hytter med plads til seks personer på Camp Hverringe nord for Kerteminde. Vi forventer, at forældrene kun står for morgenmaden, da vi køber frokost og aftensmad ude i hallerne.
Der vil være masser af gode stunder sammen med kammeraterne.
Karlslunde IF Badminton